Best.Weekend.Ever.

2014-03-03
Min helg i bilder! Tänkte verkligen på att försöka fota mer än vad jag brukar göra, hihi.

Innan man hann säga "Hej helg!" så var den ju slut! Och Stockholms-visiten var över. Efter en minst sagt händelserik helg så är jag tillbaka i Dalarna för företagspresentation, möten och slutprov. Redan på torsdag är det dags för huvustaden igen och på fredag landar mina osmidiga fötter på Let's Dance-golvet igen. Det var verkligen så himla himla roligt att vara med i fredags! Direktsändning-adrenalinet hos alla är verkligen något alldeles speciellt.

Ja men helgen innehåller ju lördag och söndag också... Helt sjukt spontant blev jag och min kusin Johanna inbjudna till en loge med fri bar på Drake-konserten i Globen. Därefter ramla vi vidare till en efterfest på Solidaritet Arena och någon gång på morgonkvisten slängde vi oss in i en taxi barfota och därefter rätt ner i säng med fnitter och ont i fötterna. Det är fanken inte en tråkig stund med Johanna, haha! Hon är verkligen världens härligaste och framför allt snyggaste tjej (känner mig som den fula ankungen i släkten Olén bredvid henne).

Inte helt förvånande spenderade jag söndagen med kebab och Grey's Anatomy i sängen tills jag tog tåget till Falun sent på kvällen. Förstår ni nu varför jag har varit världens sämsta bloggare?? Nu ska det dock bli bättring. Puss, M.

1 Kommentarer

2014-03-09 @ 21:03:31

Träffar du alla kändisar som är med i programmen du jobbar med? Din blogg är bäst och du är lyckligt lottad :)

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback