Because I'm Happy

2014-03-07
Hallååååå på eeeer! Lyckorus idag, för jag har ingen feber för första dagen på vad som känns som en miljard år! Igår fick jag ett samtal från en kompis i Stockholm och en timme senare hade jag skickat in 2 inlämningsuppgifter, och efter det fortsatte jag med 2 till och sen kämpade jag mig igenom nästan en hel rapport! Helt sjukt vilka motivationsrus man kan få ibland. Men det var nog ändå ett klokt val att stanna i Dalarna igår, mina bihålor känns som dom blivit slungade med slägga.

Tjejgänget har planerat en tjejmiddag ikväll i flera veckor, som jag fått lov att tacka nej till pga Let's Dance (kan alla bara sluta festa och ha tillställningar på fredagar!!!) men nu håller jag alla tummar och min trasiga stortå på att jag är pigg nog att vara med! I så fall vill jag bomba er med bilder imorgon! Nu var det sådär jättelänge sen ni fick outfit-bilder... Kommer ni ihåg den här från i höstas? Saknar mitt hår, min bränna och extasen över att kunna gå barbent i september!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback