Yesterday's

2014-06-01
Gårdagen började med grillning på Carros altan med Néa, fortsatte lite spontant till Rådis och slutade med tre fnissiga tjejer i en dubbelsäng. Imorse hamnade vi på Carros altan igen, med morgonkaffe, och när jag såg att solen sken och tjejerna gafflade om planerna för kommande veckor (och diverse roliga historier från kvällen innan) släppte jag en GLÄDJETÅR. Haha, på riktigt. "Wow" räcker liksom inte för att beskriva livet just nu. Jag tycker det är fett trött att höra andra babbla om hur amazing deras liv är, men nu kan jag banne mig inte hjälpa det. Kan jag inte få smitta av mig lite på er?! Här får ni en stor fet säck med LYCKA och KÄRLEK från mig. Carpe diem mina sköna hönor! Ni är bäst.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback