Sunshine Forever (And Ever)

2014-06-20
Apropå vit topp + blåa jeans... Är det inte ruggigt kul med trender som kommer om och om igen, fast i uppdaterad version? Visade mamma den här nya solstrålen som jag haffade för någon vecka sen och hon utbrister "En sån där hade nästan jag när jag var ung!". Dock var hennes ljusgul, och min knallgul. Jag vill typ åka tillbaka i tiden och vara med mamma i varsin gul utstyrsel, på tiden när hon rockade Stockholms nattliv! Lika som bär. Ja, och hur sjukt är det inte när jag kan berätta om utgångar i Stockholm och päronen säger "Vi hängde också där när vi var unga"?! Haha, nää hörrni det är knasigt men sanningen är väl att våra föräldrar inte är födda på stenåldern.

Och apropå klänningen - den bär jag idag på självaste Midsommarafton! När solen lyser med sin frånvaro får man ta över jobbet, helt enkelt.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback