This Week's Snapshots

2014-06-05
Solnedgång över stan i fint sällskap / Outfit / Ett, två, tre, rosé! / Trots Nyttiga veckan skippar jag inte köttbullarna. Bästa som finns / Mina tåssingar klär jag i färgen "Los Angeles" från Mavala / Gofrukost hos Carro, bästa starten på dagen / Jag och Evelina på dagens kebabhäng / Carro & Matilda-kväll / Laddade inför förra helgen.

Hallojsan! Idag har jag hängt med bästa Evelina, Elin och Ardita. Har skrattat sönder magmusklerna och töjt ut magen med kebabpizza (förlåt fader, jag har syndat). I just detta nu ligger jag och slötittar på Bridesmaids, och väntar på att päronen ska komma hem från vinprovningen så jag kan få lite sällskap! Efter jag skrev ordet "kebabpizza" så har magen skrikit efter pappas mat, haha... Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback