(Snap)Shots!

2014-06-17
Hårfix / Blå i nyllet efter att ha blåst 500 ballonger / Klassens tal till lärarna, inramat och inslaget / Stylister sminkar varandra även under kröket / Bal-mat! / Jag och fina Ida har pussats / Vårt grymma flak fick titeln "Årets snyggaste" av många, tjoho! / Poppade champagne ur fönstret / Mikaela sopsorterar på fyllan.

Okej, HÄRMED är jag tilllbaka. Efter en av livets bästa veckor. Önskar jag kunde köra veckan på repeat, fast med 48 timmar långa dygn. Det är himla tråkigt med långdragna studenthistorier, men ska dela med mig av guldkornen:

Veckans spontanaste: Under skolans avslutningslunch byter jag och Mikaela studentklädsel med varann! Jag tog hennes klänning och hon tog min kjol + topp. Vi blev mycket nöjdare båda två.
Veckans pirrigaste: Höll tal inför hela skolan (efter champagnefrukosten...).
Veckans avvikelse: Jag och Mikaela smet från mösspåtagningen för den blev långtråkig.
Veckans avvikelse #2: Jag, Mikaela och Elin smet från studenttåget till balen, och åkte och käkade på Donken (innan trerättersmiddag)
Veckans slappaste: Jag och Mikaela pallade inte tajta balklänningar. Löste problemet med att ta på sig jeans + t-shirt så fort middagen var klar (alla andra var urtjusiga hela kvällen).
Veckans godaste: Min klass hade Nutella på champagnefrukosten, mmmm...
Veckans storgråt: När min lärare kallade mig "lillasyster".
Veckans storgråt #2: När jag insåg hur många som kom för att fira min student. Herrejösses vad mitt hjärta var mjukt!
Veckans TACK: Wow vilka presenter jag fick! Finns inte en grej jag vill byta bort.
Veckans piffigaste: Min studentskylt som mina päron fixat! Den hade diamanter och glitter, hur grymt?! Så prinsessig.
Veckans piffigaste #2: Vårt flak, behöver jag säga mer?
Veckans seperationsångest: Vadå, ska jag aldrig mer få bära studentmössan? Och vadå "fixa håret"?!
Veckans finaste: Hade min mammas bröllopsörhängen på studentdagen.

Idag är det tisdag och jag har redan hunnit börja min rehab-vecka. Hela långa dagen har jag haft kvalitetstid med världens bästa Cassandra och nu ska jag springa iväg på lite kvällsmys. Vi hörs snart igen! Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback