Now You Know

2014-06-06
Hur kan du vara så brun? Använder du brun utan sol eller solar du solarium, isåfall hur ofta?
Hemligheten är helt enkelt att sola så fort solen sticker fram! Jag är ruggigt snabb fram med solstolen, haha. Jag använder ingen sololja, bara bodylotion. Men på vintern använder jag BUS, och solar solarium gör jag oftast bara på vårkvisten. Sen får jag väl tacka mina gener för att jag fått bra pigment! Jag bränner mig aldrig och blir brun relativt snabbt.

Vart redigerar du dina bilder?
Jag borde verkligen uppdatera mig med något spexigt program, men jag tycker PicMonkey är typ det bästa och lättaste som finns så jag kör stenhårt med det! (Kika in det HÄR).

Snygga klackar! Får man fråga var du har köpt dom? (På bilderna)
Tack så hjärtligt! Det får du absolut göra. Jag knep dom på Nelly, och det är Nly Shoes.

Var är toppen köpt? Sjukt bra blogg förresten och du är en så inspirerande människa! Kram.
Åh vilka fina ord, tusen tack! Toppen jag ska ha på studentdagen klickade jag hem från Sheinside faktiskt, kika in där!

Och ni som klämmer in komplimanger i kommentarsrutan och när jag träffar på er... Ni är guld och ni är som en varm filt runt mitt lilla (stora) hjärta. Bamsekram på er!

1 Kommentarer

2014-06-10 @ 21:50:28

Har du löshår eller har du haft det förut? Vart fixade du det isånnafall? :)

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback