Midsummer + B-Day

2014-06-22
Halli hallåååååå! Sen sist har jag hunnit fira både midsommar och födelsedag... På bästa sätt! I fredags hängde vi på Jatous studentskiva, åt gambiansk mat och vickade höfterna. Efter klockan slog 21 juni så firade vi min dag genom att slå på Katy Perry's "Birthday" på högsta volym i bilen på väg till Falun! Hihi ååååh jösses vilken stämning det var. Verkligen eufori i hela kroppen.

Igår vaknade jag med bästa sällskapet och fortsatte dagen hos Néa där hon och Carro lagade världens.godaste.födelsedagsmat. åt mig! Och bästa Hanna svängde förbi med blommor och kramar. Tänk vilka fina människor jag får ha omkring mig. Ni får mig att känna mig bäst!

Idag ska jag tagga ner från alla adrenalinrus jag haft konstant sedan juni satte igång. Vilken månad hörrni! Jag vet att i alla fall jag är kanonredo att gå in i juli med kalaskänslor i kroppen. Puss på er.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback