Another Day, Another Bag

2014-06-04
Godkväll gullungar! Sorry att jag checkar in så sent, har pysslat med annat hela dagen. Imorse var jag på det sista klassmötet om studenten! Vi planerade frukost och flak och helt plötsligt, som dom stylister vi faktiskt är, hamnade vi på kläder. "Vad för väska ska man ha?", "Vad har man för jacka om det blir kallt?". Som den problemlösare jag är traskade jag, i sällskap med mina urgulliga klassisar, in på Adamson och haffade den perfekta lilla väskan som jag kan slänga över axeln. Men den får ni nog se lite senare, när det närmar sig hihi... Jag har även kikat ut en superfin liten jacka jag vill ha när dom där förbaskade nordiska vindarna yr om i grytan och ger frysslingar till en fryslort som jag.

Jag har precis sett första avsnittet av "Lindsay" och tyckte det var tokbra (tips)! Det är alltså någon slags dokumentär om Lindsay Lohans tillfrisknande efter allt kaos. Nu väntar ännu en dokumentär, om Michael Jackson's död. Ja, ni hör ju själva - det är tvkväll med päronen på schemat ikväll! Hoppas ni mår prima, puss.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback