We'll Send You A Postcard

2014-07-07
Nu kläcker jag den! Mina päron var bortresta hela min födelsedagshelg, och jag trodde på riktigt dom inte skulle uppvakta mig för fem öre... Sen när dom kom hem igen, sitter vi vid middagsbordet och pappa vänder sig till mig och säger "Vi har inte direkt köpt någon födelsedagspresent till dig... Men duger en London-resa?" Jag har på riktigt velat åkt dit så länge jag kan minnas, så jag var ju i extas!

... Och när man inte tror att saken kan bli bättre så blir den ju det. Igår hoppade Frida med på resan och hux flux så är det min bästa kompis som sitter bredvid mig på planet om 18 dagar! Herrejösses vilken grej, och herrejösses vad jag och Fridis har hoppat och skrikit, haha... Vips så blev sommaren 2014 helt jäkla fantastisk den med.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback