Summer Snapshots

2014-07-10
Hemmagjorda glasstrutar är dom bästa / Mixa ihop banan + frysta jordgubbar + hallon och ni har en kanongod smoothie som smakar sorbet, mmmm! / Största ananasen jag sett / Frappe i solstolen.

Hallojsan! Igår kom Elin och hämtade upp mig med bilen och sen drog vi en krogrunda ändra från Borlänge till Falun, haha. (Stackarn var spiknykter medan jag svepte glas efter glas). Kvällen slutade inte förrän fem-snåret på morgonkvisten då jag damp ner i pojkvännens säng. Och idag har vi bara njutit av varandras sällskap hela dagen! Vi gjorde inte ett smack men timmarna rann iväg kalasfort ändå... Nu ska jag ta mig i kragen och göra någon form av träning innan jag slänger upp fötterna i tv-soffan. Vi hörs imorgon, solstrålar! Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback