Summer Paradise

2014-07-21
 
Hujeda mig vilken semester på semestern jag fick när jag åkte till Hedemora och hem till Fridas päron! Jag blev så himlans bortskämd med både god mat och gott sällskap. En kanon-visit helt enkelt! Inga bilder skulle göra stället rättvisa, men när jag hoppade ur bilen skrek jag bara "SOMMARPARADIS!".

I lördags slängde jag och Frida oss in i bilen och åkte tillbaka till Falun och svidade om till klänning - lördag betyder ju festligheter. Och nu har en ny vecka börjat och London-nedräkningen är brännhet och jag är bara så jäkla redo att åka dit NU. Mitt internet är fortfarande lite tröligt, men det ska fixa sig i veckan så bered er på UPDATE, har mycket utkast att publicera, hihi. Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback