Served And Eaten

2014-07-08
Godkväll gosungar. Är på så himla bra humör så vill bara kika in och säga hej till er egentligen... så, hejsan! Mår ni bra? Jag har klämt i mig en kanonmiddag på vår uteplats i kvällssolen som är så mysig! Ingen uteplats slår dock den som vi hade när jag och familjen hälsade på lite släkt i ett hus i Spanien. Vi åt middag på taket varje kväll, och såg solen gå ner över stan, havet och bergen långt långt borta. Åh, vad fint det var! 

Jag ska snöra på mig löpardojorna och dra lite intervaller i mördarbacken utanför mig. Gjorde samma sak igår, följt av ett 30 minuters yoga-pass så räknar med att kroppen kommer vara lite mör, haha. Ha en helt fantastisk kväll, kära ni! Vi hörs och syns! Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback