Excited

2014-07-08
Tjenixen på er igen! Rastlösheten slog till som ett skott i pannan, så nu planerar jag att göra lite nytta som att springa ärenden (har dreglat över en perfekt London-väska som jag vill lägga tassarna på) och svara på era frågor (!!!). Min countdown-app på mobben visar 17 korta (superlånga) dagar till London, och jag har lust att börja slänga ner grejer i resväskan redan nu! Jag och Frida har redan planerat nästa mini-resa, och jag har spånat på en liten blogg-förändring... Ja hörrni, helt plötsligt fick man mycket roligt att se fram emot och jag vill bara springa huvudstupa in i allt.

Nog babblat, ska ta itu med era funderingar först och främst! Stay updated. Puss, M.

1 Kommentarer

2014-07-14 @ 20:58:50

såå söt! :3

Svar: Tack detsamma, söta rara! :-)
Matilda Olén

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback