Back After B-Day

2014-07-07
 
Hej hopp! Jag har haft fullt upp med födelsedagsfirandet av bästa Frida hela långa helgen (ni vet hur mycket jag har längtat), men nu har ju till och med hon skällt på mig att uppdatera bloggen. Utan att bli långradig så kan jag ju bara säga att helgen blev en tiopoängare i alla kategorier! Dock är aldrig varken mobilen eller kameran i högsta hugg när jag är upptagen med att umgås... Men har knipit lite diverse snapshots ni får kika på så länge.

Jag och Frida har varit oskiljaktiga från lördag kväll till alldeles nyss när hon drog iväg, så nu ska väl jag fylla tomrummet efter henne med Suits. Jag har helt ärligt haft lite abstinens efter att få lägga ögonen på Mike och Harvey, hehe. Kika in strax så ska jag släppa en liten BOMB! Tills dess - ha det fint.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback