Tie The Knot

2014-01-15
Äntligen fick jag lägga tassarna på den här kjolen, den har ju gått som smör i solsken sen i höstas! Visserligen har jag ju spanat i Stockholm där alla tjejer mördar stångas som tjurar på affärer som GT, haha... Tycker grått är så fint med bebisrosa, så nästa grej jag slänger slantar på blir nog en rosa stickad sak. Sounds good?

Idag har jag migränen from hell... Men, förutom att ha haffat kjolen K, har jag äntligen hittat en vinterjacka i min storlek (detta är mission impossible) så jag är inte speciellt grinig ändå hihi. Jag tänkte fira med manikyr, Sverige-vinst i EM, plugg och något riktigt smaskens!

Nu kan vi börja räkna ner till helg, mina små stjärnor. Är ni excited? Puss, M.

4 Kommentarer

2014-01-25 @ 16:04:39

Fin blogg du har! Kika gärna in på min, tror du skulle gilla den!

2014-01-25 @ 16:10:32

Tycker att det låter som att det kunde bli en riktigt bra kombination med rosa :)

2014-01-25 @ 16:12:42

Åh kjolen passar dig perfekt! Sä fin!

2014-01-25 @ 16:20:51

Superfin!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback