Get App

2014-01-16
Ni har frågat vilka min favvo-appar är på luren, och nu har jag äntligen tagit tummen ur rumpen och ska tala om det! (Ni får tjata på mig om jag glömmer era frågor ibland, mitt huvud är så virrigt vet ni!)

Weheartit: Det här är guld när jag blir rastlös, att bara få sitta och scrolla i all evighet är nemas problemas. Om ni vill följa mig heter jag matildaolen där!

Yogify (EA Sports): Min omtalade yoga-app! Börja med dom lite lättare gratis-passen, och köp sen lite svårare när du känner att börjar på grepp på det.

Seven: 7 minuters träning - varje dag! Luren plingar till och frågar "Do you got 7 minutes?" och då kan man ju inte säga nej. 7 minuter kan vi alla avvara varje dag för att få lite extra energi.

Picfx: Roliga filter till din iPhone-konst!

Peppapp: Har snackat om den här förut men den är verkligen mysig. Välj vilket peptalk du vill ha (t.ex. Måndagsmorgon, När du fått kritik eller bara Självfötroendeboost?) och bara lyssna.

Polyvore: Mitt andra beroende efter Weheartit... När rastlösheten slår till så kan jag sitta och klippa och klistra ihop kollage i evigheter.

Sleep Cycle: Lägg mobilen vid sängkanten och låt den analysera din sömn - du får reda på ALLT. När du var i djup sömn, när du vaknade, hur många timmar du sov etc etc.

Sen har jag givetvis Blogg.se, Instagram (där heter jag matildaolen), lite olika onlineshoppar, alla Stockholms taxi-appar, Dalatrafik, SL, Onlinepizza, valutaomvandlare osv. Jag har laddat ner lite flera tränings- och må bra-appar, så när jag fått ett hum om hur dom funkar så lovar jag att ge er en recension, okay? Ni får gärna tipsa mig också, jag är faktiskt riktigt dålig på att hitta i app-djungeln!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback