Dreams That Got Away

2014-01-14
FYFAN vad jobbigt det är att vakna upp ur en dröm där 1D-Zayn är tokkär i mig. Förstår ni vilket antiklimax att leva i total eufori och sen vakna upp och inse att man är i fula Verkligheten? Haha, SÅ jobbigt läge...

Idag har jag lovat mig själv att köra det jobbigaste träningspasset på länge. Igår satt jag och kollade på när Sverige spöade Montenegro och fick sånt spring i mina gamla stegisättningsben. Min högsta dröm för några år sen var att få lira handboll på elitnivå, men sen la jag bara av. Klappade ihop hela handbollspaketet. Och det ångrar jag varje gång ett VM eller EM är på gång på tv, haha.

Förresten hörrni! Klicka HÄR för att läsa garderobsreportaget jag gjorde med Elin Östman, hos snygga Hanna Uggla. Jag skötte intervjun!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback