Day 2 Of 365

2014-01-02
Hej på er, har ni vaknat upp ur nyårs-dimman? Jag har knappt, haha!
Jag har skrattat så mycket med mina tjejkompisar över saker vi sa och gjorde på nyår. Och ikväll får jag nog skratta ännu mer på Carros lilla våffelkväll. Man kommer då alltid på något nytt som är värt att skratta åt! Sådär är det varenda gång med mina tjejer, vi är inte dumma, inte korkade, inte taskiga eller överdrivet oansvariga - men alla tankar som känns SÅ logiska just när man skålar in nya året, känns liksom ganska ologiska när vettet kommer ikapp dagarna efter. Och det är fantastiskt roligt.

Jag vill tacka mina allra bästa tjejkompisar för allt dom gett mig det här året, för SOM jag har behövt dom. Tack för alla kramar, alla gånger ni får sorgsna tårar till glädjetårar, tack för att ni får det att kännas helt okej att inte vara perfekt, tack för att ni tror på mig, TACK för att ni är systrar till mig. Tack för alla minnen från alla tidigare år, och tack för alla de kommande. Dom kommer bli helt magiska. Ni är det absolut bästa ♡

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback