Afternoon Delight

2014-01-23
Hur fin är inte den här tekoppen? Liksom elefanten?! Vill bara att den ska hoppa ut i 3d så jag kan klappa den. Längtar tills jag får min egna lya och kan fylla köksskåpen med såna här te-hinkar. Mysfaktor 3000. Skulle börja säga "Vill du komma över på en kopp te?" stup i kvarten.

Jag har ÄNNU ett paket på posten att hämta, ärenden att springa och uppgifter att göra... Och det slutar med att jag sitter och dricker te och pillar med nagellack hit och dit med mamma (eller "pillar navelludd till naveln blir infekterad" som vi skratta åt idag på tv:n). Den spontana kvalitetstiden kanske ändå är den bästa kvalitetstiden. Ni vet när man inser, efter man börjat med något, att det var precis det man ville göra!

Nu ska jag veva ihop en smoothie, och sortera upp mina smycken som ligger i en hög på golvet efter att mitt smycketräd rasade ihop och gick sönder. (Om ni tycker det är klantigt att paja ett smyckesträd så ska ni höra vad jag lyckades med efteråt när jag skulle laga det... Limmade fast det i köksbänken. Bra Matilda).

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback