Working With Makeup

2014-02-17
Kolla vilka vackra vänner/kollegor jag har! Bredvid dom har jag fuldag varje dag.

God förmiddag änglar! Imorse var vi i skolan okristligt tidigt för att snacka ihop oss och jobba med vårat UF-företag. Nu på eftermiddagen ska jag jobba som tusan med redigering av bilder vi tog idag, och även plugga in ett tal vars rubrik är "Twitter utmanar författaren - och varför Twitter är framtiden". Det är så roligt att man kan göra en så "liten" sak som Twitter till ett så stort ämne, hihi.

Ingen har väl missat finvädret solen bjuder på idag, så jag hoppas kunna ta en paus i allt jobb och ta en liten promenix på eftermiddagen. Ikväll är det Pyssla om mig-kväll... Känner verkligen att jag behöver fräscha upp batterierna. Då blir nog resten av veckan sneppet bättre också! Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback