Wash Away Yesterday

2014-02-26
Bland alla krämer och tjossan jag lägger upp så fick jag frågan vad jag har för rutiner för mitt nylle egentligen?

I slutet av dagen kör jag en våtservett över ansiktet. Det är väl inte det absolut bästa (t.ex. sliter det på fransarna om man ska gnugga bort ögonsmink) men jag tycker det är så effektivt - det går fort och man kan göra det typ framför tv:n. För att kompensera den här ruggiga metoden, haha, så använder jag det här rosa Vichy-skummet för att ta bort sminket "på djupet". Jättehärlig! Sen ger jag porer osv en omgång med Aroma Perfection, gnuggar in och sköljer bort. Sen återfuktar jag med en ansiktskräm. Brukar anpassa lite efter vad min huden skriker efter, t.ex. om den är torr eller kanske solbränd.

Vardagssminket var ni också nyfikna på, men det är så superdupervarierat hos mig! Kanske kan knåpa ihop ett inlägg med någon favoritsminkning. Deal? Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback