Valentine Weekend

2014-02-16
Trots att jag inte har något emot att vara själv på Alla hjärtans dag, så blev utmaningen att hålla sig sysselsatt. När mina päron drog på middag satt jag ju ensammast och rastlösast i världen. Det slutade med att jag fort som attan gick från myskläder till klackar och helt plötsligt befann mig hos bästa Emma i Borlänge, med bästa tjejerna. Helt plötsligt blev min Alla hjärtans-dejt en mix av Ken Ring, Samir och Paow. Haha, spontan och sjukt kul kväll!

Min lördag gick åt till att bara sova, powernapa och tupplura. Tills Mikaela kom med en dunk vin, jordgubbar och mumsmums! Och hux flux så satt jag där med en av världens bästa tjejer och tjattrade till småtimmarna. Vilken fantastisk helg, va?

1 Kommentarer

2014-02-16 @ 17:07:04

Super fin blogg!!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback