Tulips, Smoothies & Magazines

2014-02-05
Kolla vilken morgon jag fick till! Jag vardagslyxar snart så mycket så hela mitt liv kan räknas som lyx.

Godmorgon damer och herrar! Inombords är jag helt hysterisk över att det faktiskt är PLUSGRADER utomhus, men utombords är jag svintrött. Ni vet när kroppen liksom rör sig i slow motion, fast i huvudet så är det lite pingisboll-känsla.

Igår tog jag en promenix till Frida där jag blev bjuden på fika och bra snack (= mycket skratt). På kvällen slog jag på en rulle med mina päron och ännu senare på kvällskvisten kikade jag Pretty Little Liars. Jag glor ganska mycket på skärmar för att vara en tjej som hatar att kolla på film. Är jag schizo? Jag menar, ikväll har jag ju planerat att ha tv-kväll med tjejerna, haha. (Men det är ju faktiskt PH-final).

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback