Shawty Get Low Low Low

2014-02-17
Helt ärligt - vem orkar en shoppingrunda eller en arbetsdag i stilettklackar? Sätter pengar på att inte ens SATC-Carrie pallar det IRL. Speciellt när snön smälter bort tycker jag det hör till att haffa ett par låga sköna vårskor. (Vintern är ju på väg att försvinna i skrivande stund, iiihh!!)

"Hemma" i Stockholm väntar ett paket med ett par dojor som på bilden längst till höger på andra raden. Längtar till jag kommer tillbaks dit och kan glida runt i dom i solsken!! Tyckte det såg superläckert ut att matcha dom med en helsvart outfit + en annan färg på jackan som på bild nr. 2 på andra raden. Sjukt snyggt att ha såna i vitt också - Rami Hanna tycker jag ser kanonfräsch på den allra första bilden.

Sen tycker jag ett par svarta låga Converse eller ett par Nike Air Force 1 är två bombsäkra kort. Båda är SÅ snygga till slitna jeans och bruna ben!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback