No Guts, No Glory

2014-02-05
Usch hörrni vad jag är trött. Min sov-app (kommer ni ihåg SleepCycle?) visar att jag vaknar 13 gånger om natten, kurvan ser ut som Missoni-mönstret. Tack och lov har vi världens kortaste skoldag på onsdagar + att jag är ledig på torsdagar. Dock betyder inte det att man kan klicka AV på plugg-stressen... Det är skönt att veta att man inte är ensam om det i alla fall. Kom igen alla 3or, nu håller vi ut en liten snutt till och peppar varann! Klasskamrater som icke-klasskamrater ♡

Jag har i alla fall till slut lagt jobb-planer på hyllan, nu har jag bestämt mig för att plugga vidare. Känns som jag jobbat med smink eller sälj/servicejobb i hundra år, och vill gnugga mina geniknölar lite. Jag hoppas verkligen jag kan hitta en utbildning som jag verkligen tycker är intressant och kunna djupdyka i. Har hela livet velat vara högst hönset, så drömmen är kanske att bli VD eller egenföretagare, eller bara helt enkelt bäst på mitt område. Det kanske ni inte trodde om mig?! Slutar aldrig ta illa upp när jag får höra kommentaren "Men gud, jag hade ingen aning om att du var så klok/smart", haha! Då sätter lilla jag alltid folk på plats.

1 Kommentarer

2014-02-05 @ 14:19:11

Vadå vill du inte jobba med kläder eller smink?? Du går ju stylist

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback