Plaza Interiör

2014-02-19

Det är himla mycket roligare att inreda en lägenhet än att faktiskt leta lägenhet. Det har blivit solklart för mig idag! När jag bläddrar i tidningar brukar jag hålla tummarna på att jag någon gång i livet ska ha möjligheten att haffa en etagevåning i en storstad... En annan sak som blivit solklar idag är att den drömmen ligger längre bort än planeten Pluto.

Det är så himla mycket som är o-upplyftande angående att börja stå på egna ben och bli vuxen. Man kan inte köpa lägenhet utan pengar, man får inte pengar utan jobb, man kan inte flytta till en annan stad utan jobb + bostad där osvosv. Det är som en cirkel med jäkligt mycket som ska klaffa liksom. Jag har så ruskigt dåligt tålamod och skulle helst se att jag dagen efter studenten fick ett jobb med 100 000 i månadslön och en lya i centrala Stockholm. Idag saknar jag den staden lite extra mycket.

1 Kommentarer

2014-03-06 @ 20:39:35

Fin blogg!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback