New Skin Care

2014-02-25
Största plusset med att mamsen jobbar i Apotek-svängen... Produkterna! Igår kom en goodiebag hem med massvis av goodies. Perfekt när man vill testa på lite ny hudvård.

Hallojsan på er godingar! Hur mås det? Undra hur många 18åringar som kikar in här med en bakfylla från h-vetet, haha. Jag mår prima ballerina och har väl redan vant mig med att diverse grabbar tagit över mitt kök och att vakna med buller och bång. Sysselsättningen numero uno är att läsa, bläddra, inspirationsleta och pyssla med Filip & Fredriks podcast i öronen. Jag klagar inte, hihi.

Ps. Jag rekommenderar VARMT att ni knappar in kanal 3 ikväll och kikar "Renées rubriker". Både innehåll och Renées styling är värda tummar upp!

1 Kommentarer

2014-02-26 @ 11:25:10

Vad använder du för produkter dagligen i ansiktet? Alltså krämer och sånt :) Sen tror jag att jag inte är den enda som vill veta hur du sminkar dig!!!! Din blogg är bäst, kram :)

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback