Mirror On The Wall...

2014-02-10
Ännu en sak jag paxat för att ta med mig när jag flyttar - den här bamsespegeln!

Alltså vad pysslar jag med på krogen egentligen, haha! Ända sedan jag vaknade upp söndag morgon har min nacke varit heltokig, stel som sjutton. Idag har jag äntligen fått behandling, i form av 50 minuters massage.. Jag klagar då inte! Men stackars massageterapeuten fick ta i superhårt för att mina bamsemuskler skulle slappna av. "Matilda, du måste tänka på att ta några djupa andetag varje dag" var hans råd, och det ska jag banne mig komma ihåg.

Men en härlig helg har jag haft (hoppas ni haft det likadant!). Jag har fått dansat och skrattat, softat och fikat. Ikväll ska jag kika Elementary med en stekhet vetekudde på nacken. Måndagsmys!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback