Makeup Essentials

2014-02-21
Halloj på er fredagspeppa! Har haft migrän i några dagar som gör mig verkligen superdupergrinig (verkligen allvarligt talat, haha). Men har ändå lyckats få till ett bra avslut på veckan! Idag unnade jag mig lite nytt och välbehövligt i sminkväskan. Ni får se vad jag kammade hem imorgon, hihi.

För tillfället sitter jag och bara nööötar massa översköna låtar på Soundcloud. Jag har aldrig fattat tjusningen med den här sidan/appen, men nu är jag helfrälst. Vill liksom att min spellista ska spelas runt mig vart jag än går, som mitt eget soundtrack! Älskar när man hittar såna där låtar som man liksom bara längtar till man får tillfälle att lyssna på... Idag började en kille på bussen prata med mig och jag kunde bara inte förmå mig att ta ur lurarna. Det är ju stört otrevligt!!! Jag nickade, "mm:ade" och svarade lite kort på vad han fråga om, men det var liksom inte förrän vi skulle skiljas åt och jag skulle säga "Ha det så bra" som jag pausar musiken, haha. För mitt sociala livs skull hoppas jag att jag lyckas lyssna sönder av dom här godbitarna snarast!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback