Life Of

2014-02-11
Jag är superkräsen när det gäller bakgrundsbilder på mobilen (vilken petitess att kräsna sig över, haha) men den här superdiggar jag! Hittade bilden på Weheartit och redigerade den sen i Picfx.

Jahopp, "vad händer i the fabulous life of Matilda Olén" måste väl ni tänka när ni klickar in här. Eller kanske byter ni ut "fabulous" mot "pathetic" eller liknande, haha. Hur som haver kommer jag uppdatera er!

En av mina bästa killkompisar sitter på Heathrow, på väg till Thailand, och gnuggar det i ansiktet på mig genom snaps och sms. Jag sitter i Sverige, Dalarna, Falun, i en villa som det släpps atombomber utanför. Nej jag skojar, det är bara snön som rasar från taket (men jag blir lika rädd varje gång). För tillfället letar jag universitet för fulla muggar, och intalar mig själv att tända ljus och kaffe visst är vardagslyx fastän det känns lite tanigt egentligen. Ikväll väntar Crime Night på Tv4Fakta, jag och mamma är kusligt intresserade av hur man löser mord haha... Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback