iPhone Snapshots

2014-02-27
Cosmopolitan / Känner in kappa / Japansk lunch

WOHO! tjuter jag när jag tänker på att jag landar med fötterna i Stockholm ikväll. Ska bli så himlans roligt att få träffa alla där borta, och sen helt sjukt roligt få starta igång Let's Dance imorgon! Timingen är perfekt för nu har internetet här hemma börjat strejka igen (därför ni får usla iPhone-bilder!) och jag har hunnit tröttna på alla rutiner här i Dalarna.

Efter ett stor kärleksrus från världens bästa tjejer igår och en rolig helg framför mig så mår jag PRIMA. Hoppas ni också känner er pigga och glada. Puss, M.

1 Kommentarer

2014-02-27 @ 21:34:28

Träffar du någon eller är du "förtjust" i någon i Falun eller Stockholm som du skulle kunna tänka dig att börja träffa? Supernyfiken!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback