Happy Monday!

2014-02-03
Happy monday! på er allihop! Har ni fått en bra start på dagen? Igår kväll fick jag reda på att jag var ledig idag, och imorse vaknade jag av snapchats, sms och en efterlysning på Twitter, haha! Mitt i tröttheten igår glömde jag nämna till Frida att jag var ledig, så nu satt stackaren själv på kontoret i skolan (det är såklart inte vårat kontor, men vi har typ gjort det till standard-ställe för lärarna är inte så ofta där). I fredags satt vi där och slängde upp fötterna på bordet, satte på lite musik och kollade ut genom fönstret och såg alla Falubor ta helg och tänkte att såhär ska vi banne mig ha det på våra framtida jobb - sitta mittemot sin bättre halva och bolla idéer och helg-peppa på fredagar. (Gärna med möjligheten att korka upp en Champagne på fredagseftermiddagar och ha Louboutin-klackar).

Slänger in ett svar till Michaela angående förra inlägget: Plaggen har inte kommit ut i butik än, men märket heter som rubriken - For Love & Lemons. Jag ska hålla stenhård span, så jag kan hojta när jag ser att man kan haffa dom. Deal?

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback