Happiness

2014-02-13
Halloj på er godingar! Här sitter jag och sjunger högt till min gamla spellista, härligt va?! Ett vanligt tecken på att en människa mår bra (det här riktig forskning!!) är att den gärna sjunger, trallar, nynnar eller visslar. Så om ni känner er lite nere, släng på favoritlåten och sjung från tårna. Ett annat knep är att bita en penna på bredden i munnen - då ler ni automatiskt och skickar lyckosignaler till hjärnan!

Hur som haver så är jag på gott humör, jag har för en gångs skull sovit okej, fått hänga med världens bästa Carro och Néa, planerat inför studenten och fått lite klarare tankar angående mina "plugga vidare-idéer". Imorgon är det ju HELG och jag vill hitta på något jättejätteroligt! En sak att bocka av på Att göra-listan är att hinka en bira... Haha ja ni läste rätt, men det är inte frivilligt! Den där öl-tävlingen som härjar runt på Facebook är tydligen på högsta allvar ;-)

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback