God Bless The Little Things

2014-02-12
"Du är världens sötaste", "WOW vilken fin tröja", "Hoppas du har en bra dag", "Du kommer bli något stort", att vakna av att någon ringer för att säga hejdå, några söta Snapchats, att få skjuts av en fin vän, en skräll i OS, solsken, "Hur mår du egentligen?", "Vad kul att se dig" och "Puss och kram". Tänk vad mycket fint som kan klämmas in på 24 timmar.

Åh vad jag önskar att vi allihop var bättre på det här med komplimanger och trevligt bemötande. Små men fina saker gör en sån stor skillnad, som med mig igår. Utan alla fina "uppåt-puffar" hade min dag fortsatt känts jätterutten. Men tänk också på att pyttesmå onödiga negativa saker kan förstöra någon annans dag. Ta dina sista kämparkrafter och lägg lite energi på att INTE vara ett sånt där åskmoln som drar fram. En sak ska ni veta, och det är att om ni någonsin behöver en kram så ställer jag upp varenda gång. Det är litet men det är något 

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback