Don't Take Love Off The Table

2014-02-06
Mamsen lyckades verkligen få till en VARDAGSLYX-middag till mig och Frida. Hon går på 5:2 och kunde inte äta, och det betyder ju mer till oss hihi! Tror bruchettas + tiramisu kommer dukas fram många gånger i framtiden, senaste timmen har vi verkligen suttit och varit livsnjutare ut i fingerspetsarna och "mmm:at" ett x antal gånger.

Frida ligger i min säng och skriker åt datorn, där hennes bästa kompis David spelar i SHL, och jag sitter FAKTISKT och surfar runt på bloggar. Frida är så himla bra på att hålla sig uppdaterad, men jag är verkligen sämst att komma ihåg bloggadresser och sen är jag superkräsen när det gäller vad som är en bra blogg enligt mig. Så det blir liksom aldrig av. Matilda Olén, bloggaren som inte läser bloggar.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback