Busy Building My Empire

2014-02-24
Vi lever i rätt och slätt BYGGKAOS här hemma! Köket får i skrivande stund en makeover, och familjen har kylskåpsprodukter utomhus och resten, allt från porslin till våffeljärn, ligger i kartonger spridna över hela nedervåningen. Att ta fram bara ett vanligt jäkla dricksglas blir typ som "Jakten på den försvunna skatten".

Nåväl, mitt i allt det här kaoset försöker jag finna lite ro med doftljus och kaffe (måste vara en väldigt "lättroad" tjej, haha). Dessutom är hela.jäkla.stan är på Studentkryssning utom lilla Matildis. Ganska rutten start på mitt sportlov, men känns helt OK ändå på något vis. Kanske för att termometern vandrar uppåt bland plusgraderna och att jag snart får packa väskan. Blir sprallig av tanken på att inviga min vita kappa!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback