Today's Costume(rs)

2014-12-04
Snacka om volymig outfit! Min favvoutsyrsel består av tre av mina favoritgrejer från jobbet - superutsvängda (och supersköna) brallan, finaste (och varmaste) ponchon och våra UGGs-liknande dojor i mocka.

En trött Matilda checkar in! Hur är läget med er? Har tänkt varendaste dag den här veckan att jag ska skriva några rader och uppdatera er men det har liksom inte funnits tid. Jobbar cirkus 10 timmar om dagen och är sådär nybörjigt supernojig över butiken... Vågar inte lämna min praktikant själv och det bara kryper i hela kroppen när jag ser en sko stå en millimeter fel, haha. Men det är sinnessjukt kul! Det finns alltid kunder som gnäller över minsta lilla tråd men sen finns det också kunder som förgyller hela arbetsdagen med kommentarer som "Du har gjort min dag" och "Jag förstår varför du är butikschef". Imorse hjälpte jag en kund som hade krångel med vår webshop (som jag i butiken inte har något att göra med egentligen), och trots att han var superirriterad när han ringde så la han tills slut på luren på med kommentaren "Du borde jobba på webbshopen också, du har helt rätt attityd" och jag fick till och med ett hjärtligt "Tack för hjälpen". Då spelar det ingen roll att jag inte riktigt hann med morgonkaffet eller att matlådan smakade blä!

Efter att ha somnat sent och vaknat tidigt x antal dagar i rad värker både halsen och huvudet... Så ska krypa neråt och DÖ lite smått. Igår skrek min sömnapp "Varning! Väldigt få rörelser" vilket betyder att jag i princip var medvetslös hela natten, haha. Förstår ni vad gott man sover då! Puss på er och vi hörs imorgon <3

1 Kommentarer

2014-12-04 @ 22:51:18

Så snyggt!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback