The Uniform

2014-12-15
Bär det här kind of every.single.day. Kappan, brallorna och Uggsen är typ tre av mina bästa köp ever.

Halloj! Jag har wok som sprakar på spisen så ska bara kika in och lite snabbt och säga hej till er! Hade en lång men bra dag idag på jobbet - Maria hade lämnat en urgullig lapp till mig som gjorde morgonen hundra gånger bättre, jag fick jobba med goa Vanessa och sen överraskade Albin mig med ett besök! Och min helg slutade på bästa sätt när Ellen ringde och föreslog bio igårkväll. Åh vilka bra vänner som ger energi, SÅ viktigt att ha såna runt omkring sig. Kort och gott så börjar jag tagga igång inför nästa jobbdag så fort jag kommer hem från dagens pass, så vi hörs imorgon igen! Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback