The Bigger, The Better

2014-12-09
Hallojsan! Hörrni, apropå bra historier man får höra av kunder - gissa vad jag fick höra idag! På ett besök i New York hade min kunds vänninas son blivit haffad av en snubbe från Saint Laurent's modellcasting-avdelning och hux flux hade han blivit utvald att gå på deras catwalk under Fashion Week i Paris. Vi stod och bara tjöt "Sånt där händer inteeeee!!!", haha! Håller mina tassar på att något sånt där överfantastiskt landar i mina händer någon dag framöver (fast jag är ändå nöjd med att halvfantastiska grejer händer var och varannan dag).

Och apropå fantastiska saker, what about den här pälsen? Den hänger så fint i både beige och svart på jobbet, och jag vet inte hur många gånger jag varit och klappat på den... Så tråkigt ibland att jag är så "petite", som fransmännen säger, och blir liiiite för lik en köttbulle i den. Men ack så fin! Och ack så magen vrålar efter mina makaroner i roliga former och min pesto-pastasås. Ska kila iväg och trolla lite i köket, men vi hörs imorgon era små stjärnor. Puss, M!

1 Kommentarer

2014-12-09 @ 21:59:42

Oj shit så coolt! ;D

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback