Saturday Shopping & Starbucks

2014-12-27
Heeeej på er! Min dag började med att världens grymmaste kollega kom med kaffe till jobbet, och fortsatte med att jag fick sluta tidigare - så jag har hunnit springa ärenden på stan och landat hemma innan kl. 20.00! WOW! säger jag bara. Det har verkligen varit en ruggigt skön dag, inte ens alla stångande rea-tokar eller långa kassaköer kunde dra ner mitt humör!

Jag ska slänga på något på spisen, unna mig något av farmors bakverk (det var verkligen GULD att få med sig det hem från Dalarna), långduscha, måla naglarna och bara njuuuuta av en kväll med bara ompysslande. Jag blir alldeles ivrig när jag tänker på hur gott jag kommer somna inatt, haha! Hoppas ni också haft en toppendag. Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback