Saturday Night And Summer Days

2014-12-07
Saknar soliga dagar i sommarstugan, en dag som denna... 

Hej mina små gullefrön! Hur mår ni? Vaknade upp hos världens härligaste Ellen imorse med skallebang och roliga historier från vårat lördagsäventyr, haha. Vi startade kvällen med ett tjejgäng på Hammarbyhöjden innan vi fortsatte till Sturecompagniet, White och sist men inte minst Donken. Från börjar till slut så var allting helt grymt, helt enkelt!

Jag har hunnit varit till frissan och fixat mitt hår som var ett stort skämt, så risigt och trist, och har härmed en ny favorit som håller till på Liljeholmen. Jasmine gav mig varm choklad och utförde ren magi i skallen på mig, är så övernöjd! Så nu är jag mer än redo för en ny jobbvecka, bara jag får krypa ner i sängen på bums. Sov gott <3

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback