Pinky Swear

2014-12-05
 
Dagens sköna, slappa, lata, bekväma etc. klädval. Nuförtiden är uttrycket "jag slängde bara på mig något" lite av en underdrift för mig... Morgontrött + kunder som hänger på låset = ingen tid/ork för skosnören eller stoppad korv-tajta jeans direkt!

Halli hallå! Nu har jag äntligen landat hemma i soffan med en lång arbetsvecka bakom mig och HELG framför mig. Känns lite konstigt att lämna butiken i andra händer faktiskt... Skrev en miljard lappar om allt mellan himmel och jord till mina kollegor innan jag bommade igen och gick på helg, hehe. Men nu ska det bli riktigt skönt att inte ställa klockan, inte begränsa serietittandet till max två avsnitt per kväll och få vila fossingarna lite. Ha en överfantastisk helg, kära ni! Puss, M.

2 Kommentarer

2014-12-06 @ 10:37:59

Ursnygga byxor!! men är du butikschef eller har du typ "extra ansvar"? :)

kram

2014-12-08 @ 12:14:19

Var kommer koftan ifrån? :) jättefin!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback