Not Exactly Right

2014-12-14
Hey, Sundaypeople! Trots att jag bangade på en utgång igår och därmed vaknar upp utan alkoholspöken i kroppen, så behöver jag en rehab-dag lik förbannat. Man känner ju sin kropp, och även fast jag inte riktigt kan sätta fingret på det så känner jag att allt inte står rätt till just nu... I fredags hade jag en kanonkväll med Néa och Carro, med cava på Magnolia och roliga historier, men fick lov att dunsta tidigt för jag mådde så risigt. Hur tråkigt!!! Hade haft en helg värd 11 av 10 poäng annars!

Igår hade jag och Maria lussefika på jobbet och det bara väckte fika-monstret i mig, haha - jag är så fikasugen nu! Blir nog varm choklad och en riktig brakfrukost härnäst för lilla mig. Puss, M!

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback