It's A Blur

2014-12-01
Vill bara slå (ännu) ett slag för den här... "Blur Primer" från Kicks! Några tjejer kom in på jobbet förra veckan och frågade vad tusan jag hade för foundation men det är verkligen den här som är hemlisen bakom min hy (vad malligt det lät, haha).

Tjenixen! Imorse ringde min chef och sa "Good morning, big day for you today!" och visst var det väl det, men visst gick det bra! Butiken är som min lilla bebis, jag går runt och plockar och pysslar om allting hela tiden, hihi... Jobbar öppning till stängning hela veckan med min praktikant och i helgen ska jag ta itu med saker jag inte bara skjutit upp, men faktiskt inte kunnat fixa än på grund av att jag jobbar alla öppet-timmar. Så går allt som det ska så har jag en ny telefon och en ny frippa till nästa vecka. Inte helt pjåkigt med ännu en effektiv vecka! Ha det bäst mina små guldkorn! Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback