Inspo: Nada

2014-12-29
-
 
 
Hej på er! När man är sådär superduperoinspirerad och haft en ganska kass dag, då ska man väl egentligen kanske inte blogga. Men se, här sitter jag! Längtar till våren, längtar till det hänger en ny väska på axeln, längtar till ny lägga, till middagen blir serverad (av mig själv, lagad av mig själv) och jag längtar banne mig till morgondagens morgonkaffe. Det är tankarna som snurrar i mitt huvud, bara en massa längtan till annat än nu. Tumhållning på att tiden rusar lite.

Ska väl slänga i något efterlängtat i stekpannan, slänga upp trötta fossingarna på soffbordet och vänta på att grannens katt krafsar på dörren och vill kurra lite i min soffa. Puss, M.

1 Kommentarer

2015-01-04 @ 14:58:37

Så snyggt!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback