Go Away Rainy Day

2014-12-10
Apropå att jag saknar sommaren och alla soldagar i stugan... Vilket j-vla väder vi hade idag här i Stockholm! Ren och skär STORM ute, regn och rusk. Väderguden gjorde verkligen inte ett rätt idag. Första dagen på tretton år som jag tog mig tid att fixa håret men när jag kom till jobbet såg jag ut som en dränkt katt ändå... Det är så typiskt! Men men, allting blir bättre när man väl får landa hemma och stoppa mat i magen. Den här kvällen blev extra bra för jag fick catcha upp med Mikaela på telefon <3 Så visst tusan får man somna med ett leende på läpparna idag igen!

Jag är ledig imorgon, tro det eller ej, så nu ska jag bara slå på avsnitt efter avsnitt av Modern Family och inte stänga av förrän jag är supertrött! Hur härligt låter inte det. Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback