Fur, Jeans, Boots

2014-12-23
Tjeeeenare! Idag är det ingen vanlig dag för idag åker jag till Dalarna, tihi! Åker på stört efter jobbet. Det är banne mig något alldeles extra att få åka till alla mina nära och kära dalmasar... Att kunna säga "Jag kommer hem". Häromdagen kom jag och min kollega överens om att det verkligen inte handlar och julklappar längre, utan att få omringas av släkten och bara umgås. Med åldern blir önskelistorna kortare, för sakerna man vill ha går inte att köpa - och iår vill jag bara ha fantastiska människor runt mig. Och det har ju faktiskt Jultomten redan fixat <3 Så den 24e kan inte bli katastrof, hihi. Nu ska jag ge en bameskram till min kollega och sen ska vi sälja lite dojjor. Puss, M!

1 Kommentarer

2014-12-23 @ 22:27:40

snyggt!

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback