Day: Off

2014-12-11
Godmorgon, gullnosar! På min lediga dag vaknade jag när klockan vanligtvis brukar ringa, precis innan bussen brukar gå och till sist kl. 10.00 när jag brukar öppna butiken, haha. HUR kan kroppen vänja sig så! Nu har jag i alla fall sovit ut, gjort brakfrulle framför tvn, härnäst väntar tvätt och ikväll ska jag fira lill-lördag med julmust och film. Hujeda mig vad det är skönt att bara få ligga på soffan med något gott att smaska på och bara spreta på tåssingarna. Var sak har sin charm, men ibland slår ju verkligen såna kvällar en utgång till morgonkvisten.

Ps. Ännu en häftig kund-historia... Igår kom en tjej in med meningen "Jag är ute i lite sista sekund men jag letar efter en clutch till ikväll... Jag ska på Nobels efterfest". Behöver jag säga mer?

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback