Cardigan + Complex

2014-12-08
Ni har redan hunnit fråga om den här fina koftan! Den är från Belle såklart, hehe. Superbra julklapptstips till allt från lillasyster till farmor! Ni har sett den på mig i rosa och nu mörkblå, men den finns också i grå och svart.

Hej på er! Har haft en väldigt speciell måndag idag, fick besök på jobbet som gav mig en ros (precis som i en romantisk komedi!) och fick mig en tankeställare när en drop dead gorgeous tjej kom in och provade kläder samtidigt som hon pratade om sina komplex. Tänk vad märkligt egentligen att jag står där och tycker hon ser helt amazing ut och hon ser bara sina "tjocka" armar? Blev lite likadant när vår webshops fotograf kom förbi och frågade om jag inte ville fotas för honom, han såg schyssta ansiktsdrag och jag babblar om att mitt nylle är helt osymmetriskt. Det är så jädra knasigt och tvistat det där med vad bara, BARA, ens egna ögon ser. Men precis som jag sa till min dö-vackra kund idag, så är det viktigt att man tar åt sig av andras komplimanger även fast man kanske inte är beredd att hålla med alla gånger <3 

Ni hör ju, inte en helt vanlig tråkig måndag! Det bästa med det här jobbet är att träffa människor och få snicksnacka lite med dom. Ni anar inte vilka häftiga historier jag har hört av superballa människor! Nä ni, idag somnar jag minsann med en bra känsla i magen inför morgondagen. Puss, M.

0 Kommentarer

Namn *
Kom ihåg mig!

Email *

Webbsida *

Kommentar

Trackback